Reklamní prostor

Plavání

Účinky plavání na naše zdraví

  • plavání je vhodné pro všechny různého věku i hmotnosti
  • plavání aktivuje rovnoměrně všechny svaly
  • nezatěžuje klouby
  • vhodné i jako rehabilitace
  • působí proti bolestem zad a má dobrý vliv na páteř
  • formuje postavu a dochází k efektivnímu spalování tuků

Vhodné podmínky pro plavání

  • plavejte v co možná nejteplejší vodě
  • dávejte pozor na správnou techniku, ať už plavete prsa, kraul či jiný styl
  • plavat bychom něměli po jídle ani hladoví
  • doporučuje se pravidelné plavání, je velmi efektivní pro krásnou postavu a zdravé tělo
  • při plavání bychom měli být zadýchaní jako při provozování jiného sportu

Plavání spadá do skupiny aerobních sportů stejně jako např. běh. Plavání je však velmi příjemná záležistost tím, jak voda nadnáší naše tělo. Aerobní sporty doporučuji praktikovat alespoň 3x týdně po dobu cca jedné hodiny, je to však velmi orientační, každé tělo má jinou kondici a jinou vytrvalost, ovšem jakmile si na tyto aktivity zvyknete, nebude třeba hledat návody, ale stačí poslouchat potřeby svého těla.