Reklamní prostor

Jak začít?

Často si lidé myslí, že sportovat je zdravé, kdybychom to měli říct správně tak vhodnější formulace je, že nesportovat je velice nezdravé. Každý pohyb se počítá, každý krok navíc je krok vpřed. Sedavý způsob života je příčinou mnoha nemocí a nespokojenosti. Tělo je tisíce let naprogramované na denodenní pohyb, naše svaly, mozek, hormony pohyb očekávají a přestože jsme si našli zalíbení v pohodlí u televize nebo dopravě autem, stačí pouze vyzkoušet pár aktivit a uvidíte sami, že najdete takovou, která Vás bude bavit minimálně stejně jako dosavadní aktivity bez námahy. Navíc naše buněčná paměť pohyb uvítá a vrátí nám to ve formě jakési závislosti na pohybu. Po sportu prožijeme klid, vyrovnanost a psychickou rovnováhu, vybijeme se a ruku v ruce se stravou dosáhneme krásného těla, spokojené mysli a celkového zdraví.

Pokud nejste zvyklí sportovat, je třeba tělo postupně aktivovat. Příliš intenzivním a nevhodným pohybem byste si mohli i uškodit. Spíš než  návštevu posilovny, doporučuji začít s vlastním tělem. Zde uvádím trénink, který je sestaven pro začátečníky i pokročilé, zahrnuje kardio i protahování jednotlivých svalů, je odzkoušen mnoha lidmi na celém světě a hlavně je účinný.

Pokud toto není Váš šálek kávy, doporučuji pro začátek zkoušet a zkoušet. Vaše okolí určitě nabízí různé aktivity nebo kolektivní sporty. Někteří preferuji individuální cvičení (plavání, běhání apod) a někomu ze začátku pomáhá kolektiv při udržení motivace, proto zkuste zajít na fotbal, box nebo se domluvte s kamarádkou a choďte společně na jógu, pilates, power jógu, zumbu, tae-bo. Není důležité co, ale začít. Každý máme jiné podmínky a časové dispozice, nicméně chvilku na sport by si měl najít úplně každý.

Připravuji pro Vás konkrétní tréninkové plány pro všechny od maminek krátce po porodu přes vytížené workoholiky až po tréninky při rekonvalescenci. V případě zájmu o bližší informace je k dispozici mail info@zelenylistek.cz.