Reklamní prostor

Saunování

Vliv na naše zdraví

  • zvyšuje obranyschopnost
  • odplavení škodlivin (kůže je orgán s největší plochou, kde dochází k detoxikaci)
  • pohlazení na duši, zklidnění, odpočinek

Správný postup při saunování

  • do sauny nechodíme s pocitem hladu ani těsně po jídle a pro větší pohodlí ideálně s prázdným močovým měchýřem
  • teplota v sauně by měla dosahovat hodnoty mezi 80 a 100 stupni Celsia
  • v sauně si zvolíme pohodlnou polohu, ideálně v leže a relaxujeme v horkém vzduchu takovou dobu, kterou nám je to příjemné
  • po chvíli se začnete potit, můžete použít masážní kartáč určený přímo do sauny, který pomáhá s otevřením pórů a odplavování potu
  • tento postup můžete několikrát opakovat, opět platí, že vše musí být Vašemu tělu příjemné
  • po sauně následuje ochlazení, ideálně pozvolné a celého těla včetně hlavy
  • měli bychom dbát na doplnění tekutin
  • po sauně bychom se měli cítit svěže a vyklidněně

Sauna má blahodárný vliv na naši náladu a  celkové uvolnění. Ze saunování se může stát velmi příjemná součást Vašeho přechodu na zdravý životní styl, není nic lepšího než zavolat do nejbližší sauny a vyzkoušet. Uvidíte, že budete odcházet v příjemném rozpoložení a uvolnění. Saunu můžete navštěvovat každý týden nebo si ji spojit jako součást Vašich tréninků a po cvičení je to velmi příjemné uvolnění pro naše svaly i celé tělo.